Porada Receptowa
Aby skorzystać z porady receptowej należy spełnić następujące warunki:
- Pacjent w dniu złożenia zapotrzebowania na leki posiada aktywną deklarację do lekarza POZ lub jest "pacjentem abonamentowym” naszej przychodni.
- Recepty wypisywane są na leki przyjmowane w schorzeniach przewlekłych i informacja o ich przyjmowaniu musi być dostępna w dokumentacji naszej przychodni. Jeżeli takiej informacji nie ma lub podejrzewasz że może nie być to wtedy do zapotrzebowania należy dołączyć dokumenty potwierdzające przyjmowanie danego leku np. zaświadczenie od specjalisty, kartę informacyjną ze szpitala.
- Jeśli Pacjent posiada aktywne Internetowe Konto Pacjenta otrzyma informację o wystawionej recepcie zgodnie z wybraną w ustawieniach konta opcją (SMS lub mail). Istnieje również możliwość przesłania lub podania Pacjentowi telefonicznie 4 cyfrowego kodu Recepty na podany w zapotrzebowaniu numer telefonu. Apteka zrealizuje receptę na podstawie numeru PESEL pacjenta i otrzymanego w formie SMS kodu. Jeżeli życzą sobie Państwo przesłania kodu w formie SMS prosimy o wyraźne zaznaczenie tego na druku zapotrzebowania na leki.
Szczegółowe Informacje w linkach do poszczególnych Placówek: